UX konzultant/ka – H1.cz

Hledáme někoho, kdo myslí na uživatelskou přívětivost i ráno při mazání chleba. UX specialistu, který je empatický, má selský rozum a cit pro design. Parťáka k fotbálku i do byznysu, který ví, že web je jako vtip – když ho musíte lidem vysvětlovat, je něco špatně.

Nuda ti u nás nehrozí, přes den budeš:

  • navrhovat weby, které nadchnou klienty i jejich zákazníky,
  • nořit se do Google Analytics, tvořit wireframy a prototypy,
  • provádět uživatelská testování spolu se skutečnými zákazníky,
  • hledat cesty, jak navýšit tržby klienta, a testovat svoje hypotézy
  • a řešit byznys s dalšími specialisty – třeba ze SEO, PA nebo COPY.

Jak poznáš, že jsi náš (proto)typ:

  • Negooglíš, co že to UX vlastně je
    – hledáme někoho, kdo už není v oblasti UX úplným nováčkem. Neznamená to ale, že musíš na počkání tvořit vymazlené wireframy a články o interakčním designu. Stačí nám základy, které ti u nás pomůžeme
    rozvinout.
  • Ovládáš některý z prototypovacích nástrojů a máš zkušenost s testováním
    – víš, jak udělat kvalitní uživatelský výzkum a vyznáš se v A/B testování. Ideální je, když se můžeš pochlubit vlastní prací – klidně i s tím, co se chceš u nás teprve naučit.
  • Máš přehled v online marketingu
    – neznáš jen AC/DC, ale i UCDC nebo STDC. Víš, na jakých principech stojí SEO, jaký design momentálně na webech frčí, za co tě grafik praští klávesnicí a kterou konkurenci stojí za to sledovat.

Co u nás najdeš:

  • Super práci na HPP
    – budeš navrhovat stránky pro malé i velké firmy, pracovat na českých i zahraničních projektech, pomáhat s redesignem i tvořit zcela nové weby.
  • Kvanta benefitů
    – stravenky už jsou takový evergreen, ale můžeš mít třeba i flexibilní pracovní dobu, pravidelný home office nebo multisportku za zvýhodněnou cenu.
  • Čas na oddych
    – víme, že prvotřídní práce vyžaduje prvotřídní relax. Proto od nás dostaneš 5 týdnů dovolené, dny na zotavenou (aka sick days) a panáka whisky, kdykoli bude třeba.
  • Prima pracovní zázemí
    – myslíme i na tvoji User Experience. Dáme ti firemní notebook napěchovaný programy a mobil s předplaceným tarifem a spoustou dat.
  • Vzdělání v online marketingu
    – můžeš chodit na naše školení, zlepšovat si angličtinu, navštěvovat různé konference a čerpat informace z firemní knihovničky.
  • Znalosti a dovednosti i mimo marketing
    – Milan tě třeba zasvětí do kitingu, Renča tě naučí šít, Martinka pít dvojitá krvavá záda a Maťo připravovat vyváženou stravu pro žížaly.
  • Super partu lidí
    – důkazem místo slibů budiž naše společné akce. Sportujeme, deskohrajeme, jezdíme na vodu, podnikáme filmové a hráčské večery, zapíjíme pátky…
  • Backlink z top brandu
    – Hájednička životopisu sluší. Otevře ti dveře ke spoustě zajímavých projektů, rozšíří obzory a seznámí s tolika skvělými marketéry, že by na ně celá naše terasa nestačila.

Informace o pozici

UX tým:

Tým prozatím nemá profil. Vytvořit...
Lokalita: Praha
Typ pracovního poměru: Hlavní pracovní poměr
Úvazek: Plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Požadované vzdělání: Nerozhoduje