UX Designer – Slevomat

Naše mise

Slevomat.cz se stane hlavní destinací, kam budou lidé chodit hledat inspiraci k trávení volného času – protože to bude jednoduché (nákup a rezervace termínu na dva kliky), cílené na daného uživatele (to nejlepší pro mě), nabídneme nejširší škálu tipů a nabídek (ať už víkendového pobytu, masáže nebo koncertu).

Výzva

Usnadníš našim uživatelům život. Vylepšíš systém navigace a zúžování výběru. Pomůžeš jim rychle a pohodlně najít ty nabídky, které je zajímají a kdykoliv se k nim díky tobě budou moct vrátit. Každý den jich spouštíme několik stovek.

Vybrat si dovolenou není jako kupovat rohlíky, může to trvat až několik týdnů. Budeš hledat způsoby jak zákazníkům tento proces zpříjemnit. Například tím, že jim umožníš navázat na předchozí návštěvu.

Z rozhovorů se zákazníky víme, že vyjet na víkendový wellness pobyt v Česku není jen tak. Někdo chce jet na místo, kde se něco děje. Někdo rád turistické procházky. Někdo si chce zařádit na kole. Někdo má miminko, a přece chce něco zažít. Dokážeš se do nich vcítit?

Spousta našich zákazníků má děti. To s sebou přináší určitá omezení. Jak tato omezení obrátit ve výhodu? Jak se stát místem, kde zákazníci najdou zážitek pro celou rodinu?

Na tuto pozici se hodíš, jestli:

  • Neustále přemýšlíš o lidech. O jejich životech, potřebách a touhách.
  • Umíš najít problém a pojmenovat ho.
  • Zkoušíš různé cesty k cíli.
  • Vizualizuješ a artikuluješ svoje nápady. (Wireframy, prototypy a testování)
  • Navrhuješ protypy a testuješ je.
  • Všechno zpochybňuješ.
  • Jsi samostatný, ale týmový hráč nebo hráčka.

My jsme:

  • Lidé, kteří chtějí být nejlepší v tom, co dělají.
  • Zajímají se o Big picture, ptají se “proč?”.
  • Nebojí se jít proti davu a zdravě riskovat.
  • Sledují trendy a vzdělávají se.
  • Pohání je nadšení, vnitřní motivace.
  • Jsou nedočkaví, chtějí všechno hned!
  • Nebojí se zodpovědnosti.
  • Vždy vidí prostor ke zlepšení.
  • Chtějí být průkopníky.
  • Rádi se baví

Co dělá Slevomat Slevomatem?

  • O své lidi pěčuje – těš te se na pravidelné svačinky a firemní večírky
  • Budget na vzdělávání
  • Žádná byrokracie
  • Skutečně konkurenční ohodnocení

Informace o pozici

UX tým:

Tým prozatím nemá profil. Vytvořit...
Lokalita: Praha
Typ pracovního poměru: Hlavní pracovní poměr
Úvazek: Plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Požadované vzdělání: Nerozhoduje