UX Designer – Analytik – Notino

Jako UX designeři máme na starost celý design proces Notino e-shopu. Od počátečního nápadu, analýzy, přes design, prototypování a testování až po následné vyhodnocení v produkci. Momentálně bychom rádi přibrali do týmu někoho, kdo by nám pomohl při práci s daty.

Máme spoustu dat, ať už z Google Analytics, Exponey (nástroj pro segmentaci zákazníků), vlastního datového skladu, AB testů , měření atp.
A potřebovali bychom tato, mnohdy složitá, data jednoduše vizualizovat a interpretovat, vyhodnocovat výsledky AB testů a měření, a hledat v datech příležitosti pro vylepšení nebo úplně nové funkce e-shopu.

Zároveň ale nehledáme “pouze” datového analytika, ale i někoho, kdo se dokáže vcítit i do potřeb uživatelů, má pozitivní vztah k UX a dokáže na základě dat najít příležitosti pro vylepšení, případně přijít i s novými funkcemi.

Pro lepší představu jak pracujeme, si můžeš přečíst některý z našich článků:
http://bit.ly/petr_siller_Google_DataStudio
http://bit.ly/petr_siller_JakJsmevNotinuZrychliliDokončeníObjednávky
http://bit.ly/stepan_rybnicek_zabalitJakoDarek_UXUI_CaseStudy
http://bit.ly/WhyAndHowToRunAFakeDoorTest_UXCaseStudy

Koho tedy hledáme:

• Baví tě práce s daty a dokážeš je získat z různých zdrojů
• Máš analytické myšlení, schopnost jednoduše interpretovat data a vytvářet závěry
• Máš zkušenost s AB testováním
• Máš pokročilou znalost Google Analytics, Data studia, Power BI
nebo podobných nástrojů
• Dokážeš poskytnout ostatním UX designerům a produkt managerům zpětnou vazbu na základě dat a svými nápady posunout náš e-shop zase o kousek dál.
• Super by bylo, pokud se nezalekneš i dotazů přímo do databáze 🙂

Proč do toho jít?

• Možnost podílet se na e-commerce platformě, která funguje momentálně ve 24 zemích.
• Jeden zakladatel, který sedí ve stejné budově jako ty. To znamená že budeš přímo v centru dění a nemusíš čekat až něco schválí někdo, koho si pořádně nikdy neviděl.
• Respektujeme User centred design proces – čili vše od výzkumu, prototypování, testování, spolupráci s vývojem až po vyhodnocení.
• Budeš přímo spolupracovat s týmem UX designerů, od kterých se můžeš mnohé naučit (a oni zase od tebe).
• Máme tu dva čistě analytické týmy, které ti rádi pomohou pokud si s něčím nebudeš vědět rady.
• Celá firma se hodně řídí podle dat a o to víc bude tvá práce dávat smysl.
• Více než procesy jsou pro nás důležité výsledky (někdy je to trochu punk), proto je možné se domluvit na workflow, které ti bude vyhovovat.

Kromě toho, že budeš součástí dobré UX party, máme i benefity:

• VIP slevy na našem voňavém e-shopu
• Multisport karta
• Pokud si nebudeš chtít užívat našich krásných kanceláří a dobré kávy, můžeš po domluvě pracovat z domu. I co se týká pracovní doby, jsme velmi flexibilní.
• Pět týdnů dovolené a zdravotní volna navíc.

Myslíš si, že je to práce pro tebe?

Pokud ti to, jak pracujeme dává smysl a myslíš, že by tě podobná práce bavila, ozvi se. A nebo napiš rovnou na https://twitter.com/petrsiller

Zdroj: Jobs.cz

Informace o pozici

Lokalita: Brno
Typ pracovního poměru: Hlavní pracovní poměr
Úvazek: Plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Požadované vzdělání: Nerozhoduje

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..