2FRESH

Praha
Představení:

Jsme kolektiv kámošů, nejen kolegů, kteří si vždycky rádi poradí, pomůžou a navzájem se rozesmějou. Pracujeme v příjemně uvolněné atmosféře, za což můžou z části naše nové kancly a taky přístup k dennímu rozvrhu — nečekají tě tak žádné smrtící deadliny a desítky hodin přesčasů. Snažíme se o to, aby každý do práce chodil spokojený, motivovaný a ctíme právo na volný čas a pořádně dlouhou dovolenou.

V každému projektu využíváme principy Human-Centered Designu, který je také podmínkou pro přijetí nových projektů. Na začátku každého projektu náš výzkumný tým zkoumá potřeby koncových uživatelů. Ti jsou v centru našeho zájmu, pro ně všechno tvoříme a díky tomu víme, že naše práce je užitečná a dává smysl.

Zdroj: Medium

Fotografie

      

Zdroj: 2FRESH.cz

Tváře UX týmu:
Nabídky Práce
  • Žádné aktuální pracovní nabídky.
O společnosti 2FRESH

Jsme digitální agentura 2FRESH. V posledních letech tvoří krom reklamy, kampaní a microsites čím dál větší část naší práce návrhy digitálních produktů a uživatelských rozhraní jako jsou rozsáhlé weby, internetová bankovnictví, webové samoobsluhy i televizní rozhraní. Stavíme taky vlastní startupy jako Costlocker, Atoto nebo smsticket.

Při naší práci využíváme metodiku Human-Centered Design a v řízení projektů jsme se posunuli od waterfallu k agilnímu procesu a designovým sprintům. Navíc expandujeme i na zahraniční trhy — ke klientům z Finska, Chorvatska a Slovenska chceme přidat Ameriku.

Zdroj: Medium